
Επιτέλους η δικαίωση...το πανεπιστήμιο του μπέρμπινγχαμ σε μελέτες του απέδειξε ότι άνθρωποι που τρώνε τηγανητές πατάτες έχουν καλύτερη διάθεση και είναι πιο ήρεμοι...
Οι άνθρωποι που έλαβαν μέρος στη μελέτη είδαν βίντεο με θέμα πόλεμο και φρικαλεότητες και μετά έφαγαν τηγανητές πατάτες , η αλλαγή στην διάθεση τους ήταν μεγάλη σε σχέση με αυτούς που δεν γεύτηκαν το νόστιμο φαγητό...
Συμπέρασμα...Μενεγάκη ήρθε η λύση...Τηγανητές πατάτες να νιώσεις καλύτερα χρυσό μου!
Υπογραφή..+
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου